gotland!

Det fick bli lite halvdåliga mobilbilder eftersom min lillebror tagit sönder våran kamera...
Har haft en jätte bra vecka på Gotland med super fina vänner! Vädret har väll vart lite upp och ner men det är skitsamma eftersom vi alltid haft trevligt sällskap. Har ätit as äcklig thaimat på båten, ätit en jävligt torr och äcklig kebabpizza inne i Visby, shoppat massor, badat i havet, kollat på Amandas dop, vart i Kneipbyn (vattenland), haft musiktävling i Åmåls buss, haft otroligt långa delningar och samlingar, har även blivit en hel del tårar men dubbelt så mycket skratt! Saknar alla redan nu, men vi ses ju på tisdag igen. Har precis kommit hem och tänkte väll att familjen skulle hoppa på mig när jag kom hem för att dom hade saknat mig så, men det var ingen hemma så..... (mobbad unge) Får väll vänta ett tag till. Ska packa upp alla saker nu, och sen duscha & fixa mig. Min kväll ska jag tillbringa med Sara och Lilian! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0