GRATTIS GIMLI.

Vill bara säga grattis till världens bästavän. Gimli, Bullen, Lisfis, Lajsen, Hulta, Lajsy och alla andra smeknamn som du har.. Jag är iallafall så himla glad att jag har dig! Du har gått igenom väldigt mycket under en sån kort tid, men ändå lyckas du vara så glad och se allt positivt från den ljusa sidan! Hoppas att du får världens bästa dag, och om du inte får det, vilket jag tvekar på.. Så ska jag allt se till att du får det på något sätt. Du får ju iallafall cykla utan cykelhjälm och du är byxmyndig, + en hel del överraskningar/äventyr väntar dig hihi. Från och med idag kan du räkna med galna dagar framöver, weho. Du fyller bara 15 en gång i livet, och jag vet att du älskar att bjuda på dig själv så nu blir det en härlig bildbomb, som också bara kommer komma en gång i livet.. Enjoy!! 

a good friend knows all your best stories. a best friend has lived them with you  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0